måndag 26 januari 2009

Vi gick till öppna i dag, vi kom dit lagom till att folk gick hem, men julia hade en bebis att slåss om leksakerna med, och det fanns tre bullar kvar till oss.
I morgon har jag anmält mig till deras "sopplunch" ska bli intressant.
Ett STOOORT grattis till Ola och Miranda också! jag är så glad för er skull!






Vi åkte till mariatorgets apotek eftersom jag behövde medicin, just precis här på bilden utbrister oscar: "det var ju här det var så blåsigt!!!!"
Jag och krille bara kollade på varann och skakade på huvudet, jo visst fan var det det! vi höll på att blåsa av trottoaren när vi skulle till den turkiska restaurangen på andra sidan vägen på hornsgatan för typ..2 år sen.

Nån lökvariant utanför porten.
Oscar dricker misosoppa på heron city.
När jag var på väg till matställena sprang jag in på mc donnalds för att köpa mig en glass, jag hade 2,4 i socker precis innan, det bara flimrade för ögonen, jag vet inte om det är EN eller TVÅ kassor, jag suckar högt och småstampar i golvet.
Jag tänker att kassapersonalen måste vara efterbliven.
Jag ser att krille kommer, jag ser vad han tänker, han undrar varför kassakön inte rört sig ur fläcken den tiden han var borta.
.
"jag vete faan vad det är för fel, jag vet inte om det är en eller två kassor!!!!"
När de första tjejerna var klara ser jag såklart vad de handlat! "de skulle ju bara ha två PAJER!!!"utbrister jag gråtfärdig.
När man har lågt socker så skulle man kunna sitta i ett tomt rum och bli vrålförbannad utan anledning, man bara känner hur ilskan sköljer över en.
Jag fick min glass till slut som jag slickade i mig under tiden jag beställde mat, lite udda tyckte dom nog.

Inga kommentarer: