torsdag 18 december 2008

Vad underbart det käns att ha sovit nu i två nätter eller om det det är fler.
Pigg, gladare, mer tålamod.
eller nja, tålamodet tryter alltid på mornarna, julia har inte fått sitt morgonhumör från mig, hon vaknar ALLTID med ett leende, medans jag och oscar bara drar täcker över oss igen.
Oscar gnällde som vanligt av nån anledning, och så fort jag petar på hans armar skriker han "aaaaj du bryter av min arm"
när jag hjälper honom/curlar honom på med overallen gör allting ont också.
Tillslut skrek jag "men sluta SKRIK hela tiden!!!!"
ocn insåg snabbt mitt misstag!

Orkar inte med sånt gnäll hela tiden, när man själv svettas och har bråttom.
På dagis klär han på sig själv, oj vad galant det gick!
Det vara baraaa att luta sig mot väggen så vips var skorna på! kasta ner overallen på golvet, vips var den på!
Vanterna åkte på i ett nafs!
men hemma går det inte, bara om jag hotar med saker som att vi går utan honom osv....

Inga kommentarer: