torsdag 18 december 2008

I natt drömde jag något konstigt.
Jag och en okänd sprang runt i skogar, så fick vi syn på en snygg kille som vi bara MÅSTE prata med.
Det visar sig att snyggingen verkar helt galen, så jag springer och letar efter en plats att gömma mig på, medans kompisen springer in i killens armar och röker hasch.
Jag hittar en diskmaskin (!!!) mitt i skogen, jag kryper in (det är våran bänkdiskmaskin)

sen kommer jag på att våra bebisar ligger nånstans i skogen och skriker och jag måste dit fort! Men då kommer killen och hans kompisgäng och de letar efter mig, de öppnar diskmaskinen och nån känner runt, petar på mig och säger ingenting, stänger luckan.
Sen sätter han PÅ maskinen!!!
Som tur är vet jag av egen erfarenhet, att om man sätter ner nåt (typ knivar) kan inte den där grejen som sprutar vatten snurra, så jag sätter ner en fot.
Sen har jag en mobil i handen som funkar, och jag ringer 112.

1 kommentar:

Ola sa...

bra att du sover igen, men vilken knäpp dröm, jag var tvungen att illustrera den, lite enkelt, kolla in min blogg så ser du.