onsdag 28 januari 2009





Nu är Oscar på väg till parken med sitt dagis, farfar kom och hämtade honom.
Vi köpte en liten ryggsäck till honom i går, jag lassade i termos med varm choklad, bytta med olika frukter, colaflaska med vatten, strumpor, tröja, byxor, tjocktröja, papper, yoghurt, sked.


Jag fick ta ut ungefär hälften då det såg ut som om oscar bar på ett kylskåp, fick ändå ringa till dagis och fråga om han kunde få låna en mugg av dom eftersom jag naturligtvis glömt den.
Dom ska spendera hela dagen i parken och grilla korv.
Hoppas han får roligt, han har inte vart till dagis på ett tag nu, när jag är med är han blyg och har lite svårt att ta för sig, enligt dagis är han totalt oblyg.

Antingen är det jag som har dåligt inflytande på honom eller så är min uppfattning av honom helt fel.
Funderar på att ta en promenad förbi parken, sen om nån råkar se mig så visslar jag bara och säger att jag har ett ärende i närheten.


Bild.

Inga kommentarer: