lördag 31 januari 2009

Fan! jag glömde min kamera hos min kompis.
*snyft*
Har vart och handlat parfym i present till krilles systers kille, vart på kalas och vart hemma hos vicki och julia, kollat på mia & klara och massa favoriter ur raj raj & pyjamas.

Födelsedagsbarnet blev glad över sina presenter, och överraskad över nyheten att hans familj + släkt och hans tjej + familj ska åka till grekland i vår.
Jag och julia följer inte med, men krille och oscar åker.

Jag gillar inte att flyga, om jag petar i mig en sömntablett eller lugnande så kanske.
Ska till vårdcentralen på måndag, säga att jag är psykiskt sjuk och behöver medicin.

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej gumman! Jag tycker inte att du
skall säga till VC. att du är Psyk.sjuk och måste ha lugnande tabletter,det är jätte lätt och bli beroende om du "tänker" jag skall nog prova en,så blir det mer och mer och så kan man bli fast i tablett missbruk,och så är det inte bra för dom kan börja undra vad är det med henne egentligen, man skall alltid vara försiktig när man har småbarn. om det nu gäller resan, att du vill följa med
så ordnar det sig nog.Men om du mår
dåligt så skall du beställa tid och
inte säga "jag är psyk.sjuk kan jag få lugnande tabletter"utan prata med en läkare om du har problem. Hej då gumman,var rädd om dig, och krama mina små trollungar
som är så gulliga och duktiga.
Hej då från din tjatiga mamma