Egentligen är det väl inte mer än rätt? http://www.aftonbladet.se/nyheter/article3782276.ab
För ett par år sen var jag och krille inne på 7-11 på stureplan, vi står i en lång kö.
Då rusar martin erikson aka e-type in, sen går han förbi alla och ber om en snusdosa, varpå kassapersonalen hänvisar honom til kön. Efter det tål jag inte att se människan.
Dotter Melinda skriver
10 år sedan
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar